We zijn er...Zuid-Afrika!

7 juli 2019 - Phalaborwa, Zuid-Afrika

Vrijdag om 14.30u zijn we vertrokken naar Schiphol. Na een paar uurtjes zijn we er en we checken in bij KLM/Air France. Blijkbaar hebben we sky priority, dus we mogen overal snel doorlopen....lekker gemakkelijk! We vliegen om 20.30u naar Parijs en daarna door naar Johannesburg. Naar Parijs verliep de vlucht goed en ook in Parijs ging de overstap vlekkeloos en we hebben genoten in het vliegtuig van onze premium class. Lekker ruime plaatsen om te rusten...

Om 10.00u de volgende ochtend kwamen we in johannesburg aan. De tantes waren er nog niet, want ze waren fout gereden met de auto. Dus we hebben even gewacht en toen gelukkig waren ze daar. Samen koffie gedronken en even plassen voordat we naar de parkeerplek lopen. We rijden om 11.30u aan richting Lydenburg.

Daar komen we na een stop bij Alzu om 16.30u aan bij Aqua Terra in Lydenburg. We settelen ons een beetje en gaan dan uit eten. Helaas is de stroom in het plaatsje uitgevallen, dus we zijn genoodzaakt om bij de Ocean Basket te gaan eten.

Na het eten gaan we terug naar ons huisje waar we meteen naar bed gaan....haha....het is nog maar net 20.00u.