Khumbula is weer heerlijk....

12 juli 2019 - Komatiepoort, Zuid-Afrika

Gisteren waren we in Komatipoort aangekomen. Lekker huisje is het toch...echt Afrikaans. Jip staat meteen op de veranda om de struisvogel te voeren. Want daar keek ze enorm naar uit.Het huisje waar ze dieren kon voeren. Meteen de struisvogel en warthog bij het huisje. ‘ s avonds eten we gebakken aardappelen met ui en ei en roerbakgroenten en weer een heerlijke salade van Annet. Na het eten spelen we een spelletje en iedereen doucht lekker en dan is het weer tijd om naar bed te gaan.

We hebben afgesproken dat we de wekker om 5.45u zetten zodat we om half 7 kunnen aanrijden naar het Krugerpark. Deze ochtend valt het met spotten een beetje tegen, of het valt ons tegen dat we geen leeuwen zien, want daar kijken we nogal naar uit. We zien vanalles, maar niet echt speciale dieren. Het is een beetje gewoon aan het worden voor ons. We drinken een koffie in lower Sabie op het deck met iets lekkers erbij. Op de terugweg rijden we via de grindweg naar een paar waterholes voordat we naar de hippo pools rijden. Helaas staat daar geen ranger, dus we rijden maar terug naar huis.

We stoppen in Marloth Park bij een supermarkt om water en brood te kopen, zodat we ook morgen kunnen gamedriven.

De hele middag besteden we aan lunchen, wandelen naar het hek, zwemmen, spelletjes spelen,  lezen en liggen en luieren. Om 1600u start Patricia met het aanmaken van debraai. Vanavond eten we vlees en vis op de braai met couscous en groenten en een salade....redelijk gezond en glutenvrij.

ik denk dat we op tijd naar bed gaan wat morgen worden we door de gids om 5.15u opgehaald om 5 uur te gamedriven.

1. De blommen:
    12 juli 2019
    Ha, leuk die blog..en weer prachtige foto's...