Vandaag naar Plett!...

28 juli 2019 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Vanochtend heeft Kevin zich overtroffen met het ontbijt, wat was dat ontzettend lekker. Nog nooit zo’n lekker ontbijt gehad.....mmmm! Voor het ontbijt hebben Jip en ik nog wat kleding ontworpen en na het ontbijt hebben we de tassen verder ingepakt, want vandaag vertrekken we helaas weer. We hebben een heerlijke tijd gehad bij Kevin en Elsie in Wilderness. We nemen rond 11.00u afscheid van hen en rijden naar Knysna. Daar rijden we naar de Knysna Heads waar we eerst bij het uitkijkpunt kijken en daarna naar een gezellig tentje gaan waar we uitzicht op de Heads hebben en waar ik mijn dagelijkse koffie kan drinken.

Hierna rijden we verder naar Plettenberg Bay, waar we ongeveer 10 kilometer voor Plett stoppen bij een padstal, waar we 3 jaar geleden ook geweest zijn. Hier speelt Jip een tijdje totdat we verder gaan naar onze accommodatie; Anchorage Guesthouse. We worden welkom geheten door een echtpaar, zeer vriendelijk. We settelen ons een beetje en pakken dan de auto om plettenberg bay te ontdekken. Het is al 3 uur geweest, dus lang gaan we niet wegblijven. we kijken bij de stranden en robberg en gaandan een hapje eten.

Na het eten rijden we terug naar ons huisje en gaan daar even netflixen op de kamer, best lekker. Hierna even in de bar een spelletje spelen voordat we naar onze kamer gaan...

Om half 9 ligt Jip te slapen en werk ik nog even aan dit verslag...dadelijk misschien nog eenfilmpje voordat ik ga slapen.....