Hop on and hop off in Paris...

26 april 2019 - Parijs, Frankrijk

Na een lekker nachtje in Parijs zijn we de dag goed gestart met een ontbijt in het hotel. Erg lekker en verrassend veel variatie van fruit tot croissant en pain chocolat tot cornflakes of toast met keuze uit diverse kaasjes, vlees of zoet. Na het ontbijt lopen we naar Pigalle om daar de hop on hop off blauwe route te starten. Bij het Louvre gaan we over naar de rode route om op deze manier zoveel mogelijk van Parijs te zien. We zien inderdaad veel en rond 12.00u stappen we bij de eiffeltoren uit de bus. We bekijken de Eiffeltoren van dichterbij, wandelen daarna naar een terrasje om een crepe te eten. Dan splitsen we ons op. Susan en Sarah gaan shoppen, Jip en ik gaan naar de tuinen van het Louvre. Gewoon met de Big Bus... in de tuinen is er wat te spelen voor kinderen, dus Jip is oke. Om 16.30u pakken we de bus weer naar de Moulin Rouge. Daar eten we bij de Mc Donalds iets en lopen daarna naar ons hotel. Daar spelen we een spelletje regenwormen (ik laat in het midden wie heeft gewonnen) en daarna gaan Jip en Sarah in bad, zodat ze om 20.30u klaar zitten voor de finale van de Voice Kids.