....actief dagje in Tsitsikamma!

29 juli 2019 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Vanochtend zijn we redelijk op tijd richting Tsitsikamma gereden, want daar willen we naar de Suspension Bridge wandelen. Het is een wandeling van ongeveer 1 km. Wel wat stijgen en dalen, maar dat zal wel lukken. Al we al in Tsitsikamma zijn zien we in de zee een paar walvissen, eentje is lekker aan het springen, maar omdat we nog gewoon in de auto zitten krijg ik dit niet op foto vastgelegd. Maar we hebben ze in ieder geval gezien...dat was al superleuk!

Bij het camp aangekomen, ben ik een beetje verrast want het restaurant is weg. Blijkbaar is het een keer afgebrand, een paar jaar geleden...we wandelen meteen naar de brug, zonder mijn kopje koffie waar ik eigenlijk toch wel erg veel zin in had. Tja, dat moet dan maar na dewandeling. We wandelen naar de bruggen, Jip doet het super. We maken veel foto’s en gaan na onze wandeling een kopje koffie drinken en Jip een milkshake, want ze had heeeeel veel dorst van het wandelen.

Na een hapje te hebben gegeten rijden we terug richting Plettenberg Bay, waar we onderweg stoppen bij Birds of Eden. Hier brengen we een bezoek aan want dat vonden we 3 jaar geleden ook erg mooi. We vinden dit nog steeds en bezoekje waard.Nadat we hier alles gezien hebben, rijden we terug naar Plett, waar we broodjeshalen voor het avondeten en dan snel naar Anchorage Guesthouse, waar Jip snel het zwembad induikt, want het is ongeveer 28 graden vandaag.....lekker he!

We eten een broodje op de kamer, facetimen een paar keer en we werken aan het schoolwerk van Jip en we spelen spelletjes. Van de eigenaren van het guesthouse krijgt Jip een wafel met ijs en chocoladesaus terwijl we aan de bar een spelletje spelen.

Al met al een drukke maar goede dag!