Een goeie dag...

13 juli 2019

Het was een goeie dag vandaag.... Dit verhaal zal kort worden, want ik heb het net al een keer eerder getypt totdat het ineens weg was....dus de zin is een beetje over. We starten de dag met een game drive. Devin pikt ons om 5.15u op voor een halve dag gamedriven. We rijden om6.00u het Krugerpark in en vandaag maken we de sightings vande Big5 compleet. We zien in het park vandaag Buffels, olifanten, neushoorns en leeuwen en natuurlijk nog vele andere dieren. Na de gamedrive worden we weer bij Khumbula afgezet en daar kleden we ons iets luchtiger aan, want het is toch weer warm vandaag. We rijden naar Ngwenya lodge om te lunchen. Lekker.... En na de lunch een rondje midgetgolf op de mooiste midgetgolfbaan die ik ooit gezien heb. Ik zal niet teveel uitweiden over wie er gewonnen heeft.....maar het begint met de letter M......hahaha! ‘S Avonds eten we brood en salade en we chillen een beetje en spelen een spelletje en delen de mooiste foto’s.

1. Annet:
    Haha de M van muts 😂😂
  2. Annet:
    13 juli 2019
    Ik heb mijn twijfels over de juiste telling!!! M
  3. Wim:
    13 juli 2019
    Hoi hoi ziet er allemaal mooi uit nog veel plezier deze 6 weken en dank voor de mooie foto's en films gr😊😊😊
  4. Muts:
    14 juli 2019
    Omdat ik niet weet of ongepaste reacties verwijderd kunnen worden...het is wel mogelijk om een foto van het invulpapier te plaatsen voor degenen die twijfelen! Maar wel een beetje triest dat sommigen niet tegen hun verlies kunnen bij een eenvoudig spelletje midgetgolf😂
  5. Sandra:
    15 juli 2019