......laatste gamedrive tijdens deze vakantie!

30 juli 2019 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we nog een hele dag in Plettenberg Bay en omdat we niet de hele dag willen relaxen en luieren heb ik aan Willy (van het guesthouse) gevraagd of hij Plettenberg Bay Game Reserve wilde vragen of we daar met een gamedrive mee kunnen. Een gamedrive duurt maar 2 uur en er zijn geen roofdieren (dat is wel jammer!) Om 8.45u rijden we meteen na het ontbijt naar het reserve.

Om 9.15u zijn we daar en melden we ons bij de receptie. Na betaling wil ik graag eerst een koffie drinken, ik bestel een lekkere latte. Dan start ik de dag tenminste goed. Hopelijk zien we ook nog veel leuke dieren, dan kan de dag nietmeer stuk.

We stappen als enigen in de jeep van Patrick onze gids. We zien tijdens de hobbelige rit olifanten, neushoorns, buffels, waterbok, impala, springbok, zebra, giraf, bontebok, red hartebeest en veel struisvogels.

Het was een enorm hobbelige rit, maar leuk....toch jammer dat er geen roofdieren meer aanwezig zijn. Na de gamedrive rijden we naar Old Nicks waar we lekker lunchen. Jip chicken en wortel, appel en komkommer en ik neem een salade met kip. We halen daar ook meteen een paar broodjes zodat we lekker een broodje op de kamer eten vanavond, zodat we er niet meer uit hoeven. Want om 14.30u zijn we in onze kamer en dan wil Jip graag relaxen, dus we doen niet veel meer dan netflixen en lezen....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annelies:
    31 juli 2019
    Leuk, Monique, om je/jullie reis zo mee te beleven en je verhalen te lezen. Ook nog leuke foto’s erbij.